torsdag 15 november 2012

I tisdags på träningen fortsatte jag att traggla stadga. Men det är så mkt att upptäcka och undersöka så ibland blir det lite okoncentrerat.. Körde några platsliggning i grupp med 2 av hans syskon, vilket faktiskt gick ganska bra! Mkt bättre än sist jag provade (då vägrade han lägga sig öht hehe).. Den enda gången han klev upp var är när det blev lite stökigt bredvid, tror han blev lite osäker när syrran fick sittkommando och kanske trodde att det gällde honom oxå.. Vi belönade mkt och ofta och dom låg kanske 1,5 min per gång.. Skitbra att träna med syskonen för det finns ingen värre störning..
Avslutade med lite bus såklart..

Igår kastade vi mest lite frisbee och busade.. Körde lite snabba lägganden och det verkar ta sig igen...  Han klarar hela momentet nu när jag testar, men vi tränar bara delarna för att jag vill att han ska bli supersäker nu.. Sist gick vi nog lite fort fram..
Börjar ha en härlig attityd  fotgåndet nu, de känns bra. Men jag Måste komma ihåg att variera mig och vara rolig så han behåller glädjen..

Idag har vi inte gjort ett jota, han har lekt med dalmatinerna bara.. Han börjar bli ruggigt snabb.

Inatt jobbade jag och i morse när jag skulle stoppa i kupévärmaren så brinner den upp. När jag ska åka hem så har jag punka. Helt platt.. +ont i ryggen, inflammaton i axeln och migrän. Tjoho. Kul dag. Men efter lite sömn så kändes världen lite ljusare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar