söndag 21 oktober 2012

Igår var vi på dop, lille Leo skulle döpas. Det var rolig! Fast de blir alltid så stressigt när man är "hemma" för alla vill att man ska komma till just dom. Jobbade ju natt innan så jag åkte till mormor och sov en stund på förmiddagen, medans mamma som ox v dr tog hand om Kvikken. Dom var på långis i skogen.
Hjälpte mormor med lite bestyr när jag vaknade, till syrran för att hämta kort och present från barnen, dop,  sen var det dopfika, återfärd till mormor, sen till syrran för att fixa hennes hår och smink innan hon skulle på gala, och där var pappa och han hade ju förstås velat umgås lite han oxå... Jaaa, tiden räcker inte till. Hann inte hälsa på farmor den här gången heller.. Däremot hann jag lägga ett spår till Kvikk medans syrrans plattång var på värmning, 4 pinnar och 2 vinklar blev det på ängen, vilket han senare fixade galant!

 Leo, 2 månader. Tjock och go. :)
Storebror Linus, <3

Ikväll har vi varit och tränat nere i byn, 2 nya personer var med idag. Kul! En av dom var dessutom en aussie, Kvikks storasyster Essie. =)
Vi tränade mkt svängar, fotgående och trix. Försökte mig på ligg under gång, men det går inte alls längre. Ställande under gång funkar bra iaf.. Körde även lite ringträning innan Kvikk fick busa med Zandras husky som avslutning. Han är så duktig min guldklimp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar